Blog
A rövid válasz: mindkettő.
A kifejtős válasz pedig: mindkettő másképp működik.
Ha gyorsan szeretnél széles körben ismert lenni, akkor google hirdetés.
Ha időt és kreativitást nem sajnálva valódi eredményt szeretnél, teltházat akár egész évben, akkor nem lehet ,,megúszni" a közösségi médiát sem.
Ha ügyesen kombinálod a kettőt, akkor viszont valóban nagyon ütős lehetsz!
Nézzük, hogyan:
Ha sok pénzt költesz hirdetésre, észreveszed, hogy a posztjaidat nagyon sokan lájkolják, de a forgalmadon ez nem feltétlenül látszik meg.
Persze más a helyzet, ha hatalmas akciókat kínálsz, ami sokakat vonz.
Addig.
De amikor már kevesebb pénzt költesz hirdetésre és már nem leszel szem előtt, nem fognak megtalálni.
Hacsak.....
Mi a hashtag?
Ő az: #
,,Lánykori nevén" kettőskereszt.
Ha használsz közösségi médiát, bármelyik platformot, valószínűleg már többször belefutottál.
De mire jó? És miért fontos Neked is használnod?
Olyan emberek is látni fogják a bejegyzésedet, akik egyébként soha nem hallottak Rólad.
De hogyan?
A közösségi média az utóbbi években minden vállalkozás számára megkerülhetetlen lett.
Igen, MINDEN vállalkozás számára, még azoknak is, akik még most is makacsul ellenállnak.
Ők hatalmas lehetőségeket hagynak kihasználatlanul.
Hogy miért?
Mert rendszeres és megfelelő posztokkal akár tömegeket lehet elérni.
És NEM csak az internetes vállalkozások számára elérhető. Sőt igazából.... nem csak elérhető... hanem kötelező!
El lehet rontani?